Esso vedo se me ne vansa una par la festa...
Dio xxxx a mi e alla mania de farla Tuono!

domenico coem dito se te pasi te do el cuplino della limited incidentà... un poco de nastro americano e se risolve tutto......... me dispiaze ma l'assicurasion on-line della rsv 2010 la tardiga a rivare!!!Jim86 ha scritto:Butelotti non l'è colpa mia se non riesso a decider con che moto venier
Esso vedo se me ne vansa una par la festa...
Dio xxxx a mi e alla mania de farla Tuono!

Boia can, che fantasia de nomilacky ha scritto:p.s. fede!!! su 4-5 persone semo 2 luca e 1 gianluca...... ciamà 1 se giremo tuti!!!![]()
![]()
![]()
![]()

ok .. così te me fa anca da finto compratore de scarichi....... hahaha.....Jim86 ha scritto:Luca stasera allora son da ti verso le 6!

no me serve un fino compratore!!Jim86 ha scritto:podarea farghe un pensiero de scorta

elsaltaro ha scritto:Boia can, che fantasia de nomilacky ha scritto:p.s. fede!!! su 4-5 persone semo 2 luca e 1 gianluca...... ciamà 1 se giremo tuti!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ne toca parforsa ciamarse con el nick![]()
![]()

assa star!!! che non la finemo pi!Jim86 ha scritto:podarea farghe un pensiero de scorta
Anchio voglio il kebab buono di vicenza!!!Jim86 ha scritto:Luca stasera allora son da ti verso le 6!

Tanto non la finirò mia quel luamaro de moto! Ansi stasera ghe do fogo!Vanda ha scritto:assa star!!! che non la finemo pi!Jim86 ha scritto:podarea farghe un pensiero de scorta
![]()
![]()

Te ghe reson... Invese de dir: to amò te regalo sta Tuono Aprc!FEDE88VR ha scritto:ecco parchè la s'ha iscritta!! PAR TENDARTE!!![]()
![]()
![]()